Om AS Testforum

Kommentarer og ideer.

Om AS Testforum

Indlægaf admin » tors 27. dec 2007 14:28

Kære skyttekammerater.
Jeg har oprettet dette AS Testforum for at få undersøgt, om en sådan opslagstavle er noget, som vi kan bruge i foreningen, både ved kontakter mellem medlemmerne og til/fra bestyrelsen. Da der er mulighed for at vedhæfte filer (indtil videre kun 2 MB ad gangen), kan vi også udveksle billeder, resultater, programmer etc. Billeder op til 640x480 pixels i .jpg-format vil blive vist direkte i indlægget.
Der er desuden en speciel kategori (skjult for normale brugere), så bestyrelsen kan udveksle informationer under mere private former.
Jeg havde desuden tænkt mig, at kategorien 'Om foreningen' bl.a. skulle bruges til kommentarer til 'Formandens Rubrik' i bladet, så vi også kan bruge dette medie til diskussioner om foreningens fremtid, hvilket efter min mening er på høje tid. De andre kategorier giver vist sig selv. Ordet er frit!
Bemærk:
Jeg har indtil videre lavet indstillingerne, så gæster godt kan læse, hvad der står i de forskellige fora og kategorier, men man skal være registreret bruger for at kunne lave indlæg. Jeg vil bede Jer om at være omhyggelige, når I opretter Jer som brugere. Jeg vil med hård hånd slette brugere, som jeg ikke kan genkende ved at læse deres brugerprofil. Brug også helst brugernavne, der er 'genkendelige'.

Bemærk iøvrigt også mulighederne for privat mail mellem de enkelte brugere.

I må endelig også huske at komme med Jeres kommentarer til dette initiativ (her i 'Generelt').

Med skyttehilsen
3793 Hammer
admin

Tilbage til Generelt